Pārdomas par pārdevējiem – uz ko koncentrēties pārdodot?

Čats Forums Bizness Tirdzniecība Pārdomas par pārdevējiem – uz ko koncentrēties pārdodot?

This topic contains 1 reply, has 0 voices, and was last updated by Helmuts Meškonis Helmuts Meškonis 12 months ago.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #13178
    Helmuts Meškonis
    Helmuts Meškonis
    Keymaster
    • Uzsāktas Tēmas: 227
    • Atbildes: 1532
    • Kopā Ziņas: 1759

    pastāstīšu tev gadījumu..

    Nesen es pārvācos uz jaunu māju un man bija nepieciešams pieteikt jaunu internetu (vecā kompānija Virgin neapkalpo manu jauno adresi).

    Šeit pat virs mana biroja ir telemarketinga firma, kas nodarbojas tieši ar BT interneta pārdošanu un nolēmu iedot vienai jaukai un vienmēr smagi strādājošai angļu pārdevējai vārdā Džekija vieglu uzvaru – easy sale. Viņa ar prieku mani noformēja un paņēma pasūtījumu un apsolīja, ka max 2 nedēļu laikā man atnāks meistars un pieslēgs savienojumu.

    Paiet 2 nedēļas un nekā. Vēl mazliet pagaidīju, uzkāpu 1 stāvu augstāk un nolēmu parunāt ar priekšnieku, lai saprastu kas tur notiek. .. piezīmēšu, ka mani viss apmierināja, izņemot 36 mēnešu kontraktu. Sarunā ar priekšnieku pateicu, ka galu galā man ir alternatīvas un tāpēc lūdzu ieskatieties manā gadījumā pēc iespējas ātrāk. Pēc 15 min viņš nonāca pie manis (manā birojā) un atvainodamies teica, ka nesaprotamu iemeslu dēļ neesmu ievadīts sistēmā un va esmu gatavs pagaidīt vēl 2-3 nedēļas un visā vainoja to meiču. Paliku mazliet dusmīgs un teicu, ka vēlos atteikties no viņu pakalpojumiem un ko viņš uzreiz piekrita, un pieklājīgi atstāja biroju.

    .. es paliku neziņā – un galvenais – joprojām Bez Interneta. .. pagaidīju kādu laiku, gribēju paskatīties va viņiem pietiks profesionalitāte pajautāt man vai esmu atrisinājis savu problēmu, bet nekā. Ok, ja nav tad nav un pieteicu netu citā kompānijā. .. lai cik tas savādi neizklausītos – izskatās, ka arī viņi nav mani ielikuši savā datu bāzē (nejokoju).. uzreiz pēc manas sarunas tika noformēts mans draugs (viņš gribēja uzlabot savu neta ātrumu) – viņam viss ir ok. .. sēžu šodien darbā pie galda, dzeru kafiju, rakstu šo ziņu, mājās nav internets, sievai “edžuks po” un konstatēju, ka kaut kas nav kārtībā ar pārdevējiem..

    Ja tu esi pārdevējs: neklausies, ka klients meklē iemeslu aiziet – koncentrējies uz jautājumu: Vai problēma vēl pastāv? Vai pakalpojums ir pieņemams rinājums klienta problēmai? .. saproti?

    #24149
    Zverins
    zverins
    Participant
    • Uzsāktas Tēmas: 130
    • Atbildes: 1824
    • Kopā Ziņas: 1954

    Ar internetu ir apmeram ta,, reiziem, man liekas ka Latvija,, ka ar ja nepatik tad noforme kaut ka ligumu, un ja kaut kas vel nepatik, prieksniekam pasaka ka klienta vaina un liguma viss saveidots ta, ka viniem vajag,. Viniem klientu pietiek, neko nevajag parak daudz un tadel ka Monopolisti,, ko grib to dar

    #24150
    Helmuts Meškonis
    Helmuts Meškonis
    Keymaster
    • Uzsāktas Tēmas: 227
    • Atbildes: 1532
    • Kopā Ziņas: 1759

    @zverins wrote:

    Ar internetu ir apmeram ta,, reiziem, man liekas ka Latvija,, ka ar ja nepatik tad noforme kaut ka ligumu, un ja kaut kas vel nepatik, prieksniekam pasaka ka klienta vaina un liguma viss saveidots ta, ka viniem vajag,. Viniem klientu pietiek, neko nevajag parak daudz un tadel ka Monopolisti,, ko grib to dar

    🙂 pārdevējiem katrs klients svarīgs. .. pieļauju, ka vienkārši šis bija vēl viens gadījums, kas parāda, ka pasaule nav ideāla.. :/

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

You must be logged in to reply to this topic.